Oferujemy druk offsetowy i cyfrowy

Drukujemy wizytówki, ulotki, plakaty i wiele innych.

KLIENCI
300
+
PROJEKTY
1000
+
Agencja Reklamowa REKOS - druk offsetowy pic1
left_top_02left_top_01
right_bottom_02right_bottom_01
Krótkie terminy
Krótki czas realizacji zleceń. Dostawa nawet na następny dzień roboczy.
Skontaktuj się z nami żeby poznać szczegóły.
Doskonała jakość
Doskonałej jakości druk dzięki stale unowocześnianemu parkowi maszyn.
Skontaktuj się z nami żeby poznać szczegóły.
Atrakcyjne ceny
Oferujemy konkurencyjne ceny i częste promocje na nasze produkty.
Skontaktuj się z nami żeby poznać szczegóły.

Wizytówki

Ten niewielki, prostokątny kartonik ma niewspółmiernie dużą siłę oddziaływania w stosunku do swoich wymiarów.

Po co właściwie te wizytówki?

Są przynajmniej trzy powody, dla których dobrze je mieć. Po pierwsze pomagają w nawiązaniu kontaktu. Po drugie ułatwiają zapamiętanie imienia, nazwiska osoby, z którą przed chwilą rozmawialiśmy lub nazwy firmy. Po trzecie pozwalają na zbudowanie profesjonalnego wizerunku w oczach naszego rozmówcy.

Jaka powinna być dobra wizytówka?

Dobrze zaprojektowana wizytówka powinna być maksymalnie prosta w formie. Czysta i oszczędna forma podkreśla prestiż oraz profesjonalizm.

Czytelna wizytówka to taka, która pozwala na pierwszy rzut oka stwierdzić, kogo reprezentuje i jak się z tą osobą skontaktować. Powinna zawierać niezbędne informacje. Wizytówka prywatna pod tym względem oczywiście się różni od wizytówki firmowej. W przypadku tej pierwszej, poza imieniem i nazwiskiem, powinna zawierać numer telefonu, e-mail oraz adres. Firmowa wizytówka dodatkowo musi zawierać pełną nazwę i logo firmy oraz jej adres. Powinna także zawierać informacje o stanowisku, jakie się zajmuje oraz adres strony internetowej firmy.

Dobra wizytówka powinna być charakterystyczna i mieć osobowość. Ale trzeba pamiętać, że motyw graficzny pełniący role tła (zlewa się on często z tekstem i sprawia, że trudno cokolwiek odczytać) lub zbyt duża liczba użytych kolorów oraz zły krój pisma może zakłócić czytelność wizytówki. Szczególnie należy uważać na wykorzystywane czcionki. Unikać banalnych fontów takich jak Times New Roman czy Arial, ale z drugiej strony pomijać też czcionki przekombinowane i nieczytelne.

Posiadanie i rozprowadzanie tak skonstruowanej wizytówki pozwala utrzymywać w dobrej formie znajomości biznesowe jak i prywatne.

Wizytówki to bardzo poręczny i użyteczny format druków. Dodatkowo oferowane przez nas niefoliowane pozwalają na swobodne nanoszenie notatek na swojej powierzchni, co w pewnych okolicznościach może być dużym atutem tego produktu. Pozwala to na łatwe i wygodne przekazanie danych kontaktowych potencjalnemu kontrahentowi.
Oferujemy wizytówki jedno i dwustronne w wymiarach 90mm x 50mm oraz w wymiarze karty kredytowej czyli 85 mm x 55 mm.

W naszej ofercie znajdą Państwo również szeroką gamę karnetów i bilecików.

Przyjmujemy również zlecenia na realizacje specjalne.

Ulotki

Ulotki reklamowe, to jedna z najbardziej podstawowych i najczęstszych form reklamy. To dzięki ulotkom, mogą Państwo szybko, tanio i efektywnie dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Ulotka zdecydowanie jest najlepszą i najtańszą formą dotarcia do klienta. Jednymi z najważniejszych cech przemawiającymi za ulotkami są: uniwersalność i szybkość przygotowania i wytwarzania.

Najważniejsze informacje przy wyborze ulotki

To niezbędny krok aby ulotka była profesjonalnie wykonana. Trzeba ustalić sobie cel, jaki ma osiągnąć ulotka: czy to będzie kampania marketingowa nowego produktu, sezonowa wyprzedaż czy coś innego. Tylko z jasno określonym celem ulotka spełni swoje zadanie.

Podczas wyboru ulotki trzeba zdać sobie sprawę kto będzie jej odbiorcą. Dla jakiej grupy wiekowej czy płci będzie skierowana ulotka? W zależności od tego będzie wyglądała szata graficzna ulotki i kroje czcionek. Różne dla młodzieży i dorosłych, inne dla mężczyzn a jeszcze inne dla kobiet.

“Jedno zdjęcie warte jest 1000 słów”. Ta maksyma bardzo dobrze odnosi się do wizualizacji ulotki i jej ograniczonej przestrzeni. Można wybrać kilka zdjęć małych lub jedno większe, które będzie bardziej zwracało uwagę.

Najlepszym i najkorzystniejszym finansowo rozwiązaniem są standardowe formaty ulotek takie jak A6A5 czy DL. Równie popularne są ulotki składane na pół czy do formatu “Z” lub “C”. Dużo bardziej ekstrawaganckie i kosztowne są własne formaty jak na przykład koło czy jakikolwiek swój kształt ale sprawiają, że właśnie taka ulotka dużo bardziej wyróżnia się z tłumu standardowych ulotek.

Przy wyborze papieru warto się kierować do czego będzie nam służyła ulotka. Standardowym i najpopularniejszym papierem jest papier kredowy o gramaturze 130g. Warto pomyśleć o grubszym papierze jak np. 250g lub 300g jeśli chcemy by nasza ulotka była bardziej unikatowa.

Zanim prześle się projekt do druku należy sprawdzić czy nie ma żadnych błędów. Niech ktoś jeszcze rzuci okiem na ulotkę przed drukiem. Pamiętaj, że literówki łatwo przeoczyć a nic bardziej nie deprymuje jak tysiące ulotek do zniszczenia przez wcześniejszy brak uwagi.

Oferujemy szeroki wachlarz ulotek we wszystkich formatach standardowych i własnych oraz ulotki sztancowane. Do wyboru wiele różnych gramatur i rodzajów papieru.

Plakaty

Plakat to najlepszy sposób aby rozreklamować wszelkiego typu imprezy, koncerty. Genialnie sprawdza się podczas wyborów. Format plakatu sprawia, że jest on łatwo dostrzegalny a zadruk jednostronny sprawia, że koszty wydruku spadają o połowę.

Zaprojektujemy dla Państwa niepowtarzalny plakat. Wydrukujemy go na bardzo dobrym gatunkowo papierze kredowym w gramaturach od 100g do 300g w zależności od przeznaczenia. Możemy wydrukować plakat w każdym rozmiarze. Nakład już od 1 szt!

Teczki ofertowe

Teczki ofertowe mogą doskonale spełniać funkcję reklamową. Dopracowana graficznie i solidna teczka na pewno na długo zapadnie w pamięć klientom. Doskonała do przekazywania kontrahentom ofert i dokumentów. Z wycięciem na wizytówkę aby teczka zawsze kojarzyła się z profesjonalizmem.

Teczki ofertowe drukujemy w kolorach CMYK na doskonałym papierze kredowym 350g. Zadruk jedno lub dwustronny w pełnym kolorze. Możliwość uszlachetnienia:

  • folią błysk
  • folią mat
  • folią mat z lakierem UV wybiórczo.

Istnieje możliwość uszlachetnienia dwustronnego teczki co zapobiega ewentualnemu ścieraniu się nadruku z wewnętrznej części teczki ofertowej.

Kartki okolicznościowe i zaproszenia

Twoi kontrahenci mogą mówić o Tobie jeszcze lepiej! Wystarczy, że wyślesz im kartkę z życzeniami świątecznymi z Twoim logo. W tym wszystkim pomoże Ci Agencja Reklamowa REKOS, która przygotowała specjalną ofertę na kartki okolicznościowe. Skontaktuj się z nami a przygotujemy dla Ciebie indywidualny projekt z niepowtarzalną grafiką, której nie znajdziesz w sklepie. Dzięki temu zabłyśniesz w towarzystwie doskonale przygotowaną reklamą i pokażesz się jako świetny partner biznesowy.

KLIENT, O KTÓRYM PAMIĘTASZ TO KLIENT, KTÓRY PAMIĘTA O TOBIE!

  • Kartki składane i zaproszenia:
  • Wymiary: A5 do A6
  • Rodzaj papieru: kreda 350g
  • Zadruk: 4+4, 4+1, 4 jednostronnie
  • Uszlachetnienie: folia błysk jednostronnie
  • Nakład: od 10 szt.
  • Kartki pocztowe i widokówki:
  • Wymiary: A6
  • Rodzaj papieru: kreda 300g
  • Zadruk: 4+4, 4+1, 4 jednostronnie
  • Uszlachetnienie: folia błysk jednostronnie
  • Nakład: od 10 szt.

Papier firmowy i notesy

Kiedy coraz więcej komunikacji odbywa się elektronicznie można by pomyśleć, że papiery firmowe i notesy są już przeżytkiem i nie są potrzebne.

Nic bardziej mylnego.

Papiery firmowe

W odróżnieniu od nagminnie występującego spamu nigdy nie zostaną odrzucone przez programy antyspamowe nie pozostawiając po sobie żadnego śladu. są one niesłychanie prostą a zarazem elegancką formą reklamy. Papier firmowy pozwoli Państwa firmie na pozyskanie nowych klientów, utrzymanie starych kontaktów oraz ugruntowanie swojej pozycji na rynku.

Notesy

Podobnie jak papiery firmowe też mogą się wydawać archaiczne w dobie cyfryzacji. Jednak klient, który dostanie notatkę od Państwa na kartce z bloczku z Waszym LOGO i danymi firmy dużo lepiej zapamięta gdzie ją dostał, chętniej wróci i będzie miał poczucie większej profesjonalności Państwa firmy.

Standardowo papiery firmowe i notesy drukujemy na papierze preprint 90g. Istnieje możliwość wydruku na innych gramaturach wedle życzenia klienta. Dostępne są różne formaty i nakłady.