Ulotki

Ulotki reklamowe, to jedna z najbardziej podstawowych i najczęstszych form reklamy. To dzięki ulotkom, mogą Państwo szybko, tanio i efektywnie dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Ulotka zdecydowanie jest najlepszą i najtańszą formą dotarcia do klienta. Jednymi z najważniejszych cech przemawiającymi za ulotkami są: uniwersalność i szybkość przygotowania i wytwarzania.

Najważniejsze informacje przy wyborze ulotki

  1. Po co w ogóle ulotka?

    To niezbędny krok aby ulotka była profesjonalnie wykonana. Trzeba ustalić sobie cel, jaki ma osiągnąć ulotka: czy to będzie kampania marketingowa nowego produktu, sezonowa wyprzedaż czy coś innego. Tylko z jasno określonym celem ulotka spełni swoje zadanie.

  2. Kto będzie docelowym odbiorcą?

    Podczas wyboru ulotki trzeba zdać sobie sprawę kto będzie jej odbiorcą. Dla jakiej grupy wiekowej czy płcibędzie skierowana ulotka? W zależności od tego będzie wyglądała szata graficzna ulotki i kroje czcionek. Różne dla młodzieży i dorosłych, inne dla mężczyzn a jeszcze inne dla kobiet.

  3. Zdjęcia i grafika?

    “Jedno zdjęcie warte jest 1000 słów”. Ta maksyma bardzo dobrze odnosi się do wizualizacji ulotki i jej ograniczonej przestrzeni. Można wybrać kilka zdjęć małych lub jedno większe, które będzie bardziej zwracało uwagę.

  4. Jaki format ulotki?

    Najlepszym i najkorzystniejszym finansowo rozwiązaniem są standardowe formaty ulotek takie jak A6A5 czy DL. Równie popularne są ulotki składane na pół czy do formatu “Z” lub “C”. Dużo bardziej ekstrawaganckie i kosztowne są własne formaty jak na przykład koło czy jakikolwiek swój kształt ale sprawiają, że właśnie taka ulotka dużo bardziej wyróżnia się z tłumu standardowych ulotek.

  5. Jaki wybrać papier?

    Przy wyborze papieru warto się kierować do czego będzie nam służyła ulotka. Standardowym i najpopularniejszym papierem jest papier kredowy o gramaturze 135g. Warto pomyśleć o grubszym papierze jak np. 200g lub 250g jeśli chcemy by nasza ulotka była bardziej unikatowa.

  6. Uwaga na literówki!

    Zanim prześle się projekt do druku należy sprawdzić czy nie ma żadnych błędów. Niech ktoś jeszcze rzuci okiem na ulotkę przed drukiem. Pamiętaj, że literówki łatwo przeoczyć a nic bardziej nie deprymuje jak tysiące ulotek do zniszczenia przez wcześniejszy brak uwagi.

Agencja Reklamowa REKOS oferuje Państwu szeroki wachlarz ulotek we wszystkich formatach standardowych i własnych oraz ulotki sztancowane. Do wyboru wiele różnych gramatur i rodzajów papieru.

Aby dowiedzieć się więcej skontaktuj się z nami!

Nasze niektóre realizacje